суботу, 16 травня 2015 р.

Брюс Дікінсон - Добрі новини!!!!

IRON MAIDEN опублікували на своєму офіційному сайті наступне повідомлення щодо поточного стану здоров'я вокаліста Брюса Дікінсона (Bruce Dickinson): "Ми раді повідомити, що при отриманні останніх результатів МРТ-дослідження фахівці повідомили Брюсу, що його організм повністю очистився від раку" .Брюс каже: "Я хочу сказати спасибі фантастичною команді докторів, яка займалася моїм лікуванням останні кілька місяців, що призвело до таких приголомшуючих результатів. Це було непросто для моєї родини. Повинен сказати, що в чомусь їм навіть було важче, ніж мені. Також я хочу сердечно подякувати всім нашим фанатам за добрі слова і думки. Я твердо вірю в можливість збереження позитивного настрою, і величезна підтримка сім'ї MAIDEN по всьому світу дуже багато для мене значить. Прямо зараз я відчуваю великий приплив сил, і чекаю-недождусь коли знову повернуся до своїх звичайних справ і роботі! "

Коментує менеджер IRON MAIDEN Рід Смоллвуд (Rod Smallwood): "Ми всі, звичайно, шалено раді, що лікарі змогли позбавити Брюса від раку. І хоча Брюс горить бажанням повернутися до роботи в MAIDEN, має пройти якийсь час, перш ніж він зможе повністю відновити сили, про що ми говорили раніше. Саме тому група не буде давати концертів і не поїде в тур до наступного року. Ми знаємо, що наші фанати усвідомлюють всю ситуацію і готові, як і ми, чекати, поки Брюс не повернеться до свого невтомному рівню енергії, щоб знову вирушити в дорогу.

Зараз же всі сили будуть кинуті на внесення останніх штрихів на новий студійний альбом IRON MAIDEN, цим ми займемося в найближчі тижні. Вихід альбому однозначно відбудеться цього року. Між тим, я б хотів приєднатися до слів Брюса і подякувати всіх фанатів MAIDEN. Ви були неймовірно терплячі, думали насамперед про здоров'я і благополуччя Брюса. Я і інші учасники групи дуже цінуємо вашу підтримку ".

Немає коментарів: