пʼятниця, 25 листопада 2011 р.

Брюс Дікінсон про свої плани

Bruce Dickinson, обіцяє відродити британську авіакомпанію, яка перейшла під зовнішнє управління.
Bruce Dickinson має намір продовжити роботу в авіаційній індустрії, незважаючи на закриття Astraeus Airlines, в якій він працював капітаном "Боїнга-747".
Гатвікская компанія Astraeus перейшла під зовнішнє управління в понеділок, 21-го листопада, - і так співпало, що Dickinson був капітаном на останньому рейсі цієї компанії від Джедда до Манчестера.
Коментує Bruce Dickinson: «Мене дуже потішило, що нічого не тямлять у цій справі люди вирішили, що мене викинуть на вулицю у зв'язку із закриттям Astraeus. Більш обізнані люди з мого оточення в курсі, що в моєму світі все продовжиться.
Ну, по-перше, я вже працюю над планом порятунку Astraeus або, принаймні, створюю новий бізнес для моїх друзів і колишніх колег по Astraeus. Цей серйозний план розробляють люди, які дуже гарні в своїй справі.
Чесно кажучи, зараз Astraeus позбавлені від нав'язаної ісландськими власниками бізнес-моделі, які, якщо бути чесним, не до кінця розуміли принцип роботи комерційних авіаліній і те, як потрібно вести себе на цьому ринку; я бачу потенціал для рентабельних операцій, які можуть призвести до придбання компанії. Тому немає ніяких причин, по яких стара бізнес-модель, яка зробила Astraeus, можливо, однієї з найкращих компаній в секторі, не може бути відроджена з метою принесення користі колишнім робочим компанії, їх партнерам і клієнтам.
По-друге, зараз я працюю над проектом, який дозволить створити як мінімум 1 500 робочих місць у секторі цивільної авіації в Південному Уельсі. Це повинна бути дуже хороша новина.
По-третє, я далеко зайшов у розвитку компанії з навчання пілотів - Real World Aviation, яка буде ідеальна для вирішення проблем авіаційної індустрії, вона створена для виховання нових кваліфікованих пілотів. За деякими причин в ці складні фінансові часи відчувається нестача кваліфікованих пілотів.
Я дуже оптимістичний щодо цих проектів, зокрема - з відродження Astraeus в тому чи іншому вигляді. З усуненням власників з Ісландії був знят величезний тягар і бар'єри для модернізації та розвитку потенціалу. Ентузіазм також підживлюється потоком повідомлень, які я отримав, як тільки включив свій телефон після приземлення останнього рейсу Astraeus в понеділок, і, звичайно ж, через інтерес ряду перспективних інвесторів.
Я повернуся за штурвал авіалайнера, перш ніж буду зовсім старим, але я також можу керувати роботою компанії, що володіє цим авіалайнером, і декому це подобається ».

© Copyright

Немає коментарів: